آخرین اخبار

سارق حرفه‌ای کارت عابربانک بیماران را می‌دزدید

سارقی که در بیمارستان کارت عابربانک بیماران را با تفرندی خاص سرقت می‌کرد، به تله افتاد.

اشتراک گذاری
29 بهمن 1402
کد مطلب : 11928

توازن

|

۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۴:۴۷:۰۲
|

|

سارقی که در بیمارستان کارت عابربانک بیماران را با تفرندی خاص سرقت می‌کرد، به تله افتاد.

|

۱۴۰۲/۱۱/۲۹ ۱۴:۴۷:۰۲

سارق حرفه‌ای کارت‌های عابر بانک بیماران بیمارستان فیروزآبادی شهرری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمد قاسم طرهانی، رئیس پلیس شهرستان ری گفت: مرد سالخورده‌ای به کلانتری ۱۳۱ شهرری مراجعه کرد و به ماموران کلانتری گفت؛ چندی قبل در بیمارستان فیروزآبادی برای دریافت وجه مقابل دستگاه خودپرداز رفتم که مرد جوانی گفت چون شما بیمار هستی بگذار کمکت کنم و برایت از دستگاه پول بگیرم. من هم به او اعتماد کردم. آن فرد پس از چند دقیقه گفت سیستم قطع است و کارت عابرم را داد. وقتی به دستگاه دیگری بیرون بیمارستان رفتم متوجه شدم این کارت به نام من نیست و کارت مرا جابجا کرده است.

این مقام انتظامی گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم ماموران راهی صحنه وقوع جرم شدند و پی بردند مرد جوانی ساعتی قبل کنار خودپرداز ایستاده و مشغول شناسایی طعمه بوده که در زمانی مناسب اقدام به سرقت کارت عابر آنها کند.

رئیس پلیس شهرستان ری ادامه داد: ماموران در گام بعدی با روش‌های تخصصی و تحقیقات فنی هویت متهم را شناسایی و پیک ساعات احتمالی حضور سارق را بدست آوردند. سرانجام در ۲۸ بهمن ماه ماموران عملیات کلانتری به صورت نامحسوس در حال پوشش‌دهی انتظامی بودند که سارق را در حال پرسه‌زنی در حیاط بیمارستان مشاهده و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انتقال متهم به کلانتری گفت: در بررسی‌های اولیه از متهم بیش از ۸ فقره کارت عابر بانک کشف و تاکنون ۷ مالباخته شناسایی شده‌اند و متهم برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =